رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد

آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph d

آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph d

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph.d در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، اطلاع داد و اظهار داشت: شیوه نامه اعطای وام به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ گردید و از ماه بعد دانشجویان معرفی شده می توانند برای دریافت وام اقدام نمایند.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، دکتر بهروز رحیمی ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: صندوق رفاه دانشجویان نسبت به دانشجویان دستیاری و phd احساس مسئولیت می کند و همواره درصدد فراهم کردن زمینه های لازم برای تحقق بسترهای رفاهی برای این عزیزان است و بر هیچ کسی پوشیده نیست که این دانشجویان از زمان شروع بیماری همه گیر کووید ۱۹ در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس درحال عرضه خدمات و کمک رسانی به هموطنان خود هستند و بار سنگینی از درمان کشور را به دوش می کشند.
وی افزود: سال قبل بر مبنای هماهنگی های صورت گرفته با بانک مهر و تفاهمنامه ای که در همین راستا به امضا رسید، به بیشتر از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء شد که خوشبختانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مبلغ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است و تعداد بیشتری از دانشجویان می توانند این وام را دریافت نمایند.
رحیمی تصریح کرد: به دانشجویانی که از جانب صندوق به بانک عامل معرفی می گردند، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یکجا داده خواهد شد که بازپرداخت آن پس از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.
به گفته وی، عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری دوشنبه ۶ دیماه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ گردید که در این شیوه نامه، شرایط گیرندگان این وام مشخص شده است.
به گزارش وبدا، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشگاه ها تا تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند بر مبنای مفاد دستورالعمل ابلاغی دانشجویان را ثبت نام و اسامی متقاضیان خویش را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی نیست دانشجویان به بانک رجوع کنند.
رحیمی تصریح کرد: دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می توانند از راه موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آنها تنها برای عرضه و تکمیل مدارک و مباحث در ارتباط با ضامن است که دانشجو باید یکبار به بانک رجوع کند.



1400/10/10
12:46:07
5.0 / 5
964
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
دانلود عکس