افشای اطلاعات ۲۵۰ هزار متخصص در ایالت واشنگتن

افشای اطلاعات ۲۵۰ هزار متخصص در ایالت واشنگتن

به گزارش دانلود عکس اداره صدور مجوز ایالت واشنگتن وقوع یک حادثه سایبری را گزارش کرده که امکان دارد به افشای اطلاعات حساس بیشتر از ۲۵۰۰۰۰ متخصص در این ایالت منجر شده باشد.



به گزارش دانلود عکس به نقل از زد دی نت، این اداره با صدور در اطلاعیه ای اعلام نمود: از فعالیت مشکوک در ارتباط با اطلاعات مجوزهای حرفه ای و شغلی در هفته منتهی به ۲۴ ژانویه آگاه شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سیستم حرفه ای آنلاین صدور مجوز و سیستم اطلاعات نظارتی (POLARIS) تحت تاثیر این حادثه سایبری قرار گرفته و اطلاعاتی مانند شماره تأمین اجتماعی، تاریخ تولد و شماره گواهینامه رانندگی تا سایر اطلاعات شناسایی شخصی در معرض افشا بوده است.
در این اطلاعیه همینطور تصریح شده: بلافاصله با کمک دفتر امنیت سایبری واشنگتن تحقیقاتی شروع شده و در چارچوب یک اقدام احتیاطی، صدور مجوز آنلاین حرفه ای و دسترسی به سیستم اطلاعات نظارتی (POLARIS) با هدف حفاظت از اطلاعات شخصی دارندگان مجوز حرفه ای متوقف شده است.
این اداره مدعی شده هم اکنون، شواهدی دال بر دسترسی غیر مجاز به سایر اطلاعات اداره مذکور وجود ندارد و همه سیستم های دیگر آن به صورت عادی کار می کنند. اگر تحقیقات به این نتیجه منجر شود که اطلاعات شخصی کاربران مورد دسترسی غیر مجاز قرار گرفته، به افراد صدمه دیده اطلاع رسانی شده و کمک های بیشتری به آنان عرضه خواهد شد.


منبع:

1400/11/19
22:58:10
5.0 / 5
972
تگهای خبر: متخصص , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
دانلود عکس