مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش دانلود عكس مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا 5 مرداد ماه تمدید گردید.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، با عنایت به تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا 5 مرداد، متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه منادا به نشانی http: // monada.iau.ir رجوع و درخواست خویش را ثبت کنند.
گفتنی است با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و پیشگیری از ترددهای بی مورد و خطرات ناشی از آن و همینطور جلوگیری از سرایت ویروس کرونا صرفا به درخواست هایی که از راه سامانه «منادا» ارسال شود، رسیدگی می شود.
تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی از راه سامانه منادا قابل پیگیری می باشد و متقاضیان باید از رجوع حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اجتناب کنند.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همینطور اعلام نمود که مهلت تمدید ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بعد از 5 مردادماه تمدید نمی گردد.




منبع:

1399/05/01
13:42:09
5.0 / 5
1977
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
دانلود عکس