اعلام جزئیات جذب نیروی امریه در دانشگاه علامه طباطبائی

اعلام جزئیات جذب نیروی امریه در دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش دانلود عکس داوطلبان بومی نخبه و استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی تا ۲۷ بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام در فراخوان امریه ثبت نام کنند.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد؛ بر مبنای همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو امریه پژوهش یار از میان داوطلبان بومی نخبه و استعداد درخشان می پذیرد.
بر اساس اعلام این دانشگاه واجدان شرایط جهت شرکت در فراخوان جذب امریه تا ۲۷ بهمن فرصت دارند با رفتن به نشانی http: //amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری- ترجیحاً کارشناسی ارشد همچون شرایط مهم جهت شرکت در فراخوان امریه دانشگاه علامه طباطبایی عنوان شده است.
علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت صنعتی و کسب و کار، آمار و ریاضی، علوم کامپیوتر، علوم شناختی، آشنایی کامل به زبان انگلیسی، مهارت در جستجوی پیشرفته در اینترنت، تسلط کامل به مجموعه نرم افزارهای ICDL بخصوص Excel و سابقه پژوهشی مفید و تجربه در انجام فعالیتهای پژوهشی همچون رشته های تحصیلی مورد نیاز و همینطور شرایط شرکت در این فراخوان است.



1400/11/25
09:57:37
5.0 / 5
897
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
دانلود عکس