از سوی دانشگاه های علوم پزشكی انجام می شود؛

آغاز فرآیند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز

آغاز فرآیند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز

به گزارش دانلود عکس فرآیند رسیدگی به درخواست ˮانتقال و مهمانیˮ دانشجویان علوم پزشکی کشور از جانب دانشگاه ها از امروز ۱۶ خرداد شروع می شود.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ فروردین ماه فعال شد دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی می توانستند از راه وب گاه اینترنتی و تابلوهای اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر مبنای داده های زمانی مشخص و با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ و شرایط مصوب، مطابق آئین نامه های آموزشی شورایعالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام نمایند.
وزارت بهداشت تاکید کرد؛ در صورتیکه این سامانه در بعضی از دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در مورد انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.
طبق اعلام وزارت بهداشت، با عنایت به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در مورد انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی صورت خواهد گرفت.
بر مبنای جدول زمان بندی سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان، ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک که از ۲۰ فروردین آغاز شد تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت.
همینطور مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه های مبدا و ویرایش توسط دانشجویان هم از یکشنبه اول خرداد شروع شد و روز پنجشنبه ۱۲ این ماه به پایان رسید.
در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان توسط دانشگاه مبدا، از امروز دوشنبه ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد و تا روز ۵ شنبه ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.
همینطور بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آنها هم از روز شنبه ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ۲۰ این ماه ادامه دارد.
در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد هم مرداد ماه سالجاری اعلام خواهد شد.



1401/03/17
11:34:11
5.0 / 5
479
تگهای خبر: آموزش , اینترنت , جشن , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
دانلود عکس