رییس دانشگاه تاكید كرد

اعلام آمادگی دانشگاه علامه طباطبایی برای مساعدت با دانشگاه های ونزوئلا

اعلام آمادگی دانشگاه علامه طباطبایی برای مساعدت با دانشگاه های ونزوئلا

به گزارش دانلود عکس رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی این دانشگاه علامه برای مساعدت با دانشگاه های ونزوئلا آگاهی داد و اظهار داشت: باید زمینه های همکاری مشترک علمی بین این دانشگاه و دانشگاه های ونزوئلا را شناسایی و دراین زمینه اقدامات مطلوبی انجام دهیم.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در جلسه بازدید مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی و گردشگری ونزوئلا از دانشگاه علامه طباطبایی، اظهار داشت: امیدوار هستم این دیدار زمینه ارتباطات موثر را بین ایران و ونزوئلا در حوزه علمی فراهم آورد. این دانشگاه نزدیک به ۶۵ سال قدمت دارد و از ترکیب مجموعه ها و دانشکده های پیش از انقلاب به وجود آمد و پس از انقلاب به نام علامه طباطبایی نامگذاری شد.
وی با اشاره به تجهیزات و ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبایی، اضافه کرد: این دانشگاه هم اکنون حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو، حدود ۵۵۰ عضو هیئت علمی، ۱۱ دانشکده، ۶ پژوهشکده و ۵ مرکز پژوهشی دارد.
معتمدی اشاره کرد: باتوجه به جهت گیری های سیاسی مشترکی که بین ایران و ونزوئلا وجود دارد و در سالهای اخیر ارتباطات سیاسی نزدیکی بین دو کشور وجود داشته است، این ارتباطات می تواند در زمینه مسائل علمی هم گسترش پیدا کند.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اعلان اینکه مردم ایران نسبت به حرکت های انقلابی مردم ونزوئلا و موضع گیری های ضد نظام سلطه آنها با احترام نگاه می کنند، اظهار نمود: امیدواریم بتوانیم زمینه های همکاری مشترک علمی بین این دانشگاه و دانشگاه های ونزوئلا را شناسایی و دراین زمینه اقدامات مطلوبی انجام دهیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وی اشاره کرد: دانشگاه علامه طباطبایی یک دانشگاه تخصصی در زمینه علوم انسانی است. بدین سبب با این ظرفیت آمادگی داریم که به دانشگاه های کشور ونزوئلا کمک نماییم و امیدوار هستم این آمد و رفت ها زمینه ارتباط موثر را فراهم آورد.




منبع:

1401/03/25
09:19:36
5.0 / 5
462
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
دانلود عکس