هزینه ۳۵ میلیون پوندی یک دانشگاه انگلیسی برای ساخت مرکز دانشجویی

هزینه ۳۵ میلیون پوندی یک دانشگاه انگلیسی برای ساخت مرکز دانشجویی

به گزارش دانلود عکس، یک دانشگاه انگلیسی در نظر دارد ۳۵ میلیون پوند صرف راه اندازی یک مرکز دانشجویی کند. ساخت این مرکز در جهت رفع نیازها و خواسته های دانشجویان است.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا و به نقل از بی بی سی، دانشگاه «یورک»(دانشگاهی در شهر یورک انگلستان)، طرح هایی برای راه اندازی یک مرکز دانشجویی جدید در نظر گرفته است. بنابر اعلام مسؤلان این مرکز آموزشی، آنها درنظر دارند که تسهیلات ۳۵ میلیون پوندی برای ساخت این مرکز دانشجویی درنظر بگیرد.
بنابر برنامه ریزی های انجام شده، این مرکز دانشجویی که بعنوان پردیس غربی دانشگاه یورک به حساب می آید، در شهر «هلینگزتن» راه اندازی خواهد شد.
سخنگوی دانشگاه در رابطه با زمان شروع به کار ساخت این پروژه اظهار داشت: اگر این طرح مورد تصویب قرار گیرد، کار ساخت و ساز از بهار ۲۰۲۴ شروع می شود. این ساختمان مجهز به امکانات گوناگونی شامل سالن های مطالعه، استودیوهای رادیو و تلویزیون دانشجویی و همینطور فضایی برای عرضه خدمات پشتیبانی دانشجویی است. در اطراف این ساختمان، باغ هایی برای محیط سازی وجود دارد و این مرکز دانشجویی توسط این باغ ها احاطه می شود.
به قول مسؤلان دانشگاه یورک، تعامل زیادی با دانشجویان داشته اند و خواسته های آنها را شنیده اند. هدف از شنیدن و برقراری ارتباط با دانشجویان اینست که از نیازها و خواسته های دانشجویان آگاه شوند و در جهت حل آن گام بردارند. ساخت این مرکز دانشجویی و فضاهای این ساختمان منطبق بر نیازها و خواسته های دانشجویان است.




منبع:

1402/01/01
15:42:56
5.0 / 5
289
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دانلود عکس