رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران:

فعالیت برای تأمین مسکن دانشگاهیان را از سر گرفته ایم

فعالیت برای تأمین مسکن دانشگاهیان را از سر گرفته ایم

به گزارش دانلود عکس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از سرگیری فعالیت تأمین مسکن در دوره مدیریتی جدید اطلاع داد و اظهار داشت: کارهای خوبی در حد بضاعت دانشگاه شروع و زمین مورد نیاز آن پیشبینی شده که با نازل ترین قیمت ممکن، مسکن در اختیار همکاران قرار بگیرد. امیدوارم با زحمات مسولان، دغدغه مسکن همکاران در لایه های مختلف، تاحد زیادی برطرف شود.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، دکتر حسین قناعتی در دیدار نوروزی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با پرسنل این مرکز آموزشی، رنگ و بوی دانشگاه را در همه این سال ها، رنگ و بوی پیشرفت های بزرگ علمی و خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: امیدوارم با تلاش همکاران، شاهد جهش های علمی و استمرار خدمت رسانی به جامعه باشیم. وظیفه مسؤلان است که از جنبه های مختلف مادی و شغلی و… همکاران حمایت و زمینه توسعه خدمات را فراهم آورند.
وی سال جاری را سال تسریع در اجرای برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: سال قبل سال تثبیت برنامه های مدون شده بود و سال جاری سال تسریع در اجرای برنامه هاست. تصمیم داریم در پیشرفت برنامه ها به روز باشیم و کارهای عقب مانده را جبران نماییم. البته سال گذشته باوجود مشکلات نیمه دوم سال برنامه ها به خوبی پیش رفت و امیدوارم سال جاری اهداف دانشگاه را در زمینه آموزشی، پژوهشی و توسعه زیرساخت ها و راه اندازی بیمارستان های جدید سرعت ببخشیم و شاهد رویدادها و اعلام خبرهای خوشی در زمینه فناوری باشیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر قناعتی تصریح کرد: همه همکاران با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهند. اگر یکایک ما به وظیفه خود درست عمل نماییم امید است که بهترین ها برای کشورمان رقم بخورد.




منبع:

1402/01/17
17:00:35
5.0 / 5
378
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
دانلود عکس