جزئیات نقل و انتقال دستیاران تخصصی

جزئیات نقل و انتقال دستیاران تخصصی

به گزارش دانلود عکس، جزئیات زمان نقل انتقال دستیاران پزشکی برای نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام گردید.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، بنابر اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرو بخش نامه ۷۱۴۸/۵۰۵/د به تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۹۶، دانشگاه ها باید در ارتباط با سامانه نقل و انتقال دستیار رشته های تخصصی بالینی، حداکثر تا روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه نسبت به اعلام سقف جذب دستیار انتقالی یعنی میزان ورودی و خرجی به تفکیک هر رشته با هماهنگی گروههای آموزشی برای ثبت در سامانه نقل و انتقال دستیاران تخصصی اقدام نمایند.
فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقال دستیاران از روز یکشنبه یکم مرداد ماه شروع می شود و در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه تمام می شود.
یک روز بعد از اتمام فرصت ثبت درخواست، مهلت تشکیل «شورای نقل و انتقال در دانشگاه مبداء» شروع می شود. بر این اساس، فرصت تشکیل شورای نقل انتقال برای دانشگاه ها از روز شنبه ۲۸ مرداد شروع می شود و روز سوم شهریور تمام می شود.
مهلت ۴ روزه بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه علوم پزشکی مبدا از روز شنبه ۴ شهریور شروع می شود و ۷ شهریور ماه تمام می شود.
برپایه برنامه ریزی های انجام شده، مهلت تشکیل شورای نقل و انتقال در دانشگاه مقصد از ۸ تا ۱۴ شهریور ماه است. همینطور فرصت بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه علوم پزشکی مقصد از ۱۵ شهریور ماه شروع می شود و در روز ۲۱ شهریور ماه تمام می شود. شورای آموزش پزشکی و تخصصی، نتیجه نهایی را در روز ۲۲ شهریر ماه به اطلاع متقاضیان می رساند.
تمام اقدامات اجرایی نقل و انتقال دانشجویان صرفاً از راه سامانه نقل و انتقال صورت می گیرد.




منبع:

1402/04/09
13:56:37
5.0 / 5
370
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
دانلود عکس