راه اندازی دفتر تخصصی برای ایران در شرکت Anext چین

راه اندازی دفتر تخصصی برای ایران در شرکت Anext چین

دانلود عکس: چن که فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا آگاهی داد و اظهار داشت که این بخش، مسئول کار با ایران است.



به گزارش دانلود عکس به نقل از مهر، مدیران شرکت Anext به عنوان شریک تجاری و خدمات دهنده کسب وکار به با اهمیت ترین رسانه های اجتماعی مانند دوئین و تیک تاک، که در قالب هیأتی سه نفره به کشورمان آمده اند، در اتاق تجاری تهران حضور بهم رساندند تا در گفت و گو با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، امکان پذیری تبلیغ، برندسازی و فروش محصولات ایرانی بوسیله پلت فرم های دیجیتال را مورد بررسی قرار دهند. بدین سان با حضور این هیأت چینی، همایشی تجاری برای آشنایی با استراتژی ورود به بازار چین بوسیله پلت فرم های دیجیتال اجرا شد. این همایش که با اقبال شرکت های ایرانی روبه رو شده بود، بعد از مراسم افتتاحیه، در قالب گفت وگوهای رو در رو و مستقیم فعالان اقتصادی دو کشور ادامه یافت.
در ابتدای این همایش، معاون بین الملل اتاق تهران طی سخنانی، با اشاره به اهمیت گسترش روابط تجاری ایران و چین اظهار داشت: این دو کشور به عنوان دو بازیگر مهم در حوزه بین الملل، این ظرفیت را دارند که بوسیله همکاریهای بیشتر، فضای مراودات کسب وکارها را نه فقط در کشورهای خود که در سایر کشورها نیز گسترده تر کنند.
حسام الدین حلاج در ادامه سخنان خود با اعلان اینکه در عصر دیجیتال، نقش فناوری و بازاریابی دیجیتال غیرقابل انکار بوده و انقلابی را در نحوه عملکرد، ارتباط و رشد کسب وکارها به وجود آورده است، اضافه کرد: با پیشرفت بیش از پیش در پلت فرم های دیجیتال و کانال های ارتباطی، فرصت ها برای تجارت فرامرزی و مشارکت بطور تصاعدی چند برابر شده است.
او با اشاره به این که پاندمی کرونا، اهمیت بازاریابی دیجیتال را برای همه کشورها دو چندان کرده است، افزود: بازریابی دیجیتال به عنوان راه نجات کسب وکارها این امکان را فراهم می آورد که در ارتباط بمانیم، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا نماییم و با رفتارهای جدید مصرف کننده سازگار شویم.
فرصت ورود تولیدات ایرانی به بازار چین
مازیار نوربخش، عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران، نیز در این همایش در سخنانی یکی از ماموریت های اصلی اتاق تهران را تلاش برای بسط تعامل تجاری کسب وکارهای ایرانی با کسب وکارهای موفق و بزرگ از سرتاسر دنیا، عنوان نمود و اضافه کرد: در این بین، تعامل و همکاری با کسب وکارهای کشور چین که در سطح بین المللی و جهانی نیز جایگاه ویژه ای به دست آورده اند و می توانند برای بنگاه های ایرانی درس آموخته های زیادی داشته باشند، حائز اهمیت می باشد.
وی با اشاره به این که شرکت ANEXT همچون شرکت های برتر تجارت الکترونیکی کشور چین است، اضافه کرد: شرکت های تجارت الکترونیکی چین با تجربه و توانایی برتر خود، عرصه تجارت الکترونیک را به سطح جدیدی در جهان رسانده اند و این در حالیست که بنگاه های تولیدی و تامین کنندگان ایرانی نیز با دانش و توانمندی های خود، قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را دارند.
نوربخش در این رابطه به ظرفیت بالای تجارت محصولات صنایع غذایی و کشاورزی ایران اشاره نمود و تصریح کرد که تعامل و همکاری بنگاه های ایرانی با پلت فرم های دیجیتال در چین، فرصت مناسبی برای حضور و ورود محصولات و تولیدات ایرانی به این بازار را فراهم می آورد.
تجارت الکترونیک برمبنای علایق
در ادامه این جلسه، چن که فنگ مدیرعامل شرکت Anext سخنان خودرا با اشاره به فرهنگ غنی ایران شروع کرد و اظهار داشت که هدف از عزیمتشان به ایران آنست که محصولات با کیفیت ایرانی را به بازار چین معرفی کنند.
او با اعلان اینکه حدود نیمی از جمعیت چین بوسیله اینترنت خرید می کنند، افزود: روند تجارت الکترونیک در چین از ماهیت سنتی به تجارت الکترونیک برمبنای علایق تغییر شکل داده است. در رویکرد جدید، محصول به دست مصرف کننده ای که به آن علاقمند است می رسد. به بیان دیگر، علاقمندی ها شناسایی شده و محصول به افراد علاقمند معرفی می شود.
به گفته این فعال حوزه بازاریابی دیجیتال، فعالیت شرکت متبوع او با وجود تیک تاک به عنوان یک شبکه اجتماعی پرکاربر در چین و دیگر کشورهای دنیا، بسیار گسترده تر و هدفمندتر شده است.
چن با اشاره به این که شرکت Anext بطور تخصصی روی تجارت الکترونیک برمبنای علایق متمرکز شده است، اضافه کرد: دراین زمینه به تجربیاتی دست یافته ایم که می توانیم با همتایان خود در ایران به اشتراک بگذاریم.
او در ادامه از راه اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا آگاهی داد و اظهار داشت که این بخش مسئول کار با ایران است.
چن سپس با اشاره به تحولات بیش از پیش حوزه فناوری اظهار داشت: در دنیای رقابتی و پرسرعت امروز، چه مایل باشیم و چه نباشیم باید بدویم. من بسیار امیدوار هستم که نشست امروز و این همنشینی به یک همکاری برد- برد بین بخش خصوصی ایران و چین بینجامد.
در ادامه این جلسه، یکی از مدیران شرکت Anext بصورت موردی، نحوه فعالیت این شرکت در بخش بازاریابی پوشاک را تشریح نمود و برای فعالان اقتصادی نحوه کار در رسانه های اجتماعی چین را توضیح داد.
در ادامه بعد از اختصاص دقایقی به پرسش و پاسخ میان شرکت های ایرانی و مدیران این شرکت چینی، گفت وگوهای دوجانبه برای حصول تفاهم و توافق برای همکاری بیشتر اجرا شد.


منبع:

1402/04/12
07:20:35
5.0 / 5
323
تگهای خبر: اینترنت , بازی , بازیگر , تبلیغ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
دانلود عکس