مدیرعامل شركت ساماندهی مشاغل تهران عنوان كرد

ساماندهی دستفروشان منوط به تأمین 250 هزار مترمربع زمین

ساماندهی دستفروشان منوط به تأمین 250 هزار مترمربع زمین

به گزارش دانلود عکس، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر این که احتیاج به ۲۵۰ هزار مترمربع زمین برای ساماندهی دستفروشان پایتخت داریم، اظهار داشت: برای ساماندهی دستفروشان در تهران حداقل به ۲۰ تا ۳۰ هزار غرفه ۳ در ۳ متر نیاز داریم.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، سعید بیگی با پرداختن به شرایط فعلی دستفروشی در پایتخت اظهار نمود: درحال تهیه زمین و تبدیل آن به بازار برای دستفروشان هستیم. مناطق هم نقاطی را که گرفتار مشکل هستند، شناسایی و به ما معرفی می کنند تا تبدیل به بازار فعالیت دستفروش ها شوند.
وی ادامه داد: بر مبنای ظرفیت هایی که این زمین ها دارند بررسی می شود که قابلیت تبدیل به بازاری برای فعالیت دستفروشان را دارند یا نه؟ ازاین رو اول باید زمین معرفی شود و بر مبنای آن تعداد و برنامه های دقیق تر اعلام گردد، اما با عنایت به لزوم ساماندهی این افراد، متوقف این مورد نمانده ایم، به صورتی که در اماکنی که کلنی دستفروشان بوده و به دنبال آن مشکلات گوناگونی ایجاد شده، ورود کرده ایم. بعنوان مثال در مناطقی مانند تجریش، چهارراه ولیعصر، میدان هفت تیر و مواردی از این دست کار شروع شده است تا این مکانها را نظام مند نماییم.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تکیه بر این که ما با دستفروشی مشکلی نداریم، اظهار داشت: مشکل ما با سد معبر است.
طبق گزارش سایت شهر، بیگی با اشاره به اینکه در تهران برای ساماندهی دستفروشان حداقل به ۲۰ تا ۳۰ هزار غرفه با فضای ۳ در ۳ متر نیاز داریم، اظهار نمود: در مبحث ساماندهی دستفروشان؛ وزارت راه و شهرسازی می تواند خیلی کمک نماید. چونکه می تواند زمین در اختیار ما بگذارد که این گام بسیار مهم و موثری است. البته بنا داریم تا از ظرفیت خیرین، واقفین و بخش خصوصی هم در این خصوص استفاده نماییم که البته کار تا حدودی هم پیش رفته است.




منبع:

1402/09/07
11:43:34
5.0 / 5
254
تگهای خبر: شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
دانلود عکس