رییس شورای اسلامی شهر تهران:

اقدام شب گذشته سپاه آغاز یک انتقام دشوار می باشد

اقدام شب گذشته سپاه آغاز یک انتقام دشوار می باشد

به گزارش دانلود عکس، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شب گذشته ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسرائیل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم، اظهار داشت: ازاین رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که « این اقدام سپاه یک اخطار جدی و آغاز یک انتقام سخت است».


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران با یادآوری ۲۶ دیماه روز فرار شاه معدوم در سال ۱۳۵۷، عنوان نمود که اساسا نمی توان شادی و شعف آن زمان ملت بزرگ ایران را در کلام منعقد کرد و این اتفاق بزرگ را فراموش کرد؛ آن روز شاه از ایران گریخت و گفته بود که زمانیکه من از ایران بروم، ایران، ایرانستان می شود و این به مفهوم آن بود که از قبل برنامه ریزی برای ایجاد توطئه هایی با محوریت قومیت ها شروع شده بودند که اقتدار جمهوری اسلامی نگذاشت ذره ای این اقدامات، عملیاتی شود و شاه آرزوی این کار را به گور برد.

در هفته هوای پاک، خبری از برنامه خاصی در سطح شهر نیست
ایشان در ادامه ضمن اشاره به سالروز نامگذاری ۲۹ دی بنام روز هوای پاک در انتقاد از این که متأسفانه همزمان با هفته هوای پاک، خبری از برنامه خاصی در سطح شهر نیست، اظهار داشت: چون دیدند از هوای پاک خبری نیست، گفتند بهتر است در تقویم هم خبری از آن نباشد؛ امیدواریم با همکاری تمام دستگاه ها به هوای پاک دست یابیم؛ البته بدون کمک مردم هم نمی توان به جایی رسید، ازاین رو امیدواریم اقدامات مثبت و اثر گذار بگونه ای صورت گیرد که شرمنده مردم نشویم.
چمران همینطور ضمن اشاره به گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز درختکاری و منحصراً در روزی که در پارک ولایت برای آیین درختکاری حضور داشتند و تاکید ایشان بر حفظ و مواظبت از فضای سبز، اظهار امیدواری کرد که مسائل پیش رو و آن چه که برای این محدوده تنظیم شده، مغایر با سخن رهبری نباشد.
وی با اشاره به اینکه اگر بنا باشد که تغییری در فرآیند این بوستان لحاظ شود باید موضوعات در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد، چون که این بوستان بخشی از طرح تفصیلی شهر تهران است، اظهار داشت: روز ۲۹ دیماه در تقویم، بنام روز غزه و نماد مقاومت فلسطین نامگذاری شده که ضمن ابراز تأسف از ادامه حملات و بمباران وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت های شرم آور آمریکا و غرب باید بگویم که بیشتر از ۱۰۰ روز از کشتارها و قتل عام کودکان، زنان و مردان غزه می گذرد و شمار شهدای فلسطینی از ۲۳ هزار نفر فراتر رفته و این یک جنایت بزرگ ضد بشری است.
وی با ابراز خرسندی از بیداری برخی ملت ها و مردم آزادیخواه جهان در اعلام انزجار و مخالفت با حمایت ها و اقدامات دولت های متخاصم شان، برابر رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل خاطرنشان کرد: روزی شعار مرگ بر آمریکا، شعاری مخصوص ما ایرانی ها بود، اما امروز دنیا و در بعضی کشورهای اروپایی و آسیایی همچون فرانسه، برلین، اندونزی، مالزی و... در مقابل سفارت آمریکا این شعار را سر می دهند.
چمران در ادامه در مورد پاسخ ایران به اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی و اقدام تروریستی داعش ضد مردم کرمان، اظهار داشت: شب گذشته ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسرائیل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ ازاین رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که « این اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است».
وی با تاکید بر این که این اقدام موشکی یک اخطار جدی است، اضافه کرد: این هشداری است که ایران بفهماند به کسانی که اگر به این روش دد منشانه و ناجوانمردانه ادامه دهند، دست بسته نیست و در مقابل آنان به میدان خواهد آمد و آنچنان از آنها انتقام خواهد گرفت که حتی تصور آن هم برای آنان دور از ذهن بوده و اسرائیل نتواند کمر خویش را راست کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر و حمایت همه جانبه از اقدام انتقام جویانه سپاه پاسداران در مقابل جنایات بوقوع پیوسته عنوان کرد: شما مقر و پایگاه جاسوسی هایی که ضد ایران و منطقه شکل می گرفت و مرکز تأمین منابع مادی اسرائیل و جاسوسان بود را منهدم کردید و این اقدام دلیرانه شما کار بجا و شایسته ای بود که دل ملت ما را شاد کرده است.
چمران در انتها با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به کشورهای متخاصم در خصوص این که «دوران بزن در رو پایان یافته...» اظهار نمود: خون شهدای عزیز کرمان بی پاسخ نخواهد ماند چون که یقیناً هر عملی را عکس العمل دارد و این اقدام یک اخطار جدی به همه شماست.





منبع:

1402/10/26
13:43:00
5.0 / 5
293
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
دانلود عکس