افتتاح 4 بازار تره بار در تهران

افتتاح 4 بازار تره بار در تهران

به گزارش دانلود عکس، چهار بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲، ۹، ۶ و ۱۱ با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بهره برداری رسید.



به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در آیین بهره برداری از چهار بازار میوه و تره بار شهرداری تهران که در چارچوب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار انجام شد، اظهار داشت: در برنامه داریم تا آخر سال جاری اگر مشکلی در تأمین زمین به وجود نیاید ۴۰ بازار جدید راه اندازی نماییم. همینطور برخی از بازارهای میادین میوه و تره بار که بنای آنها فرسودگی دارد امسال نوسازی و بهسازی خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیشتر از ۲۵ بازار سال جاری تخریب و نوسازی خواهد شد و تعدادی بازار هم بهسازی و ایمن سازی آنها محقق خواهد گردید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، درمورد مکان یابی بازارهای میوه و تره بار جدید اظهار داشت: مکان یابی ها با عنایت به نیازی که محلات در سطح مناطق دارند از راه کمیته مکان یابی صورت می گیرد و زمینی که شهرداری های مناطق معرفی می کنند بعد از تایید کمیته مکان یابی نسبت به راه اندازی بازار میوه و تره بار در آنها اقدام می شود.

وی در رابطه با تأمین کالاهای اساسی و تنظیم بازار بخصوص اقلام پروتئینی در سطح میادین اظهار داشت: با عنایت به تفاهم نامه ای که میان شهرداری تهران و جهاد کشاورزی منعقد شده مقرر شده که از این پس در مجموعه شهرداری تهران از جانب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نسبت به تأمین کالاهای اساسی بخصوص پروتئین ورود داشته باشیم. بدین سان ظرف چند ماه آینده میزان عرضه این اقلام افزوده می شود و تنظیم بازار هم محقق خواهد گردید.

بختیاری زاده تصریح کرد: هم اکنون هم در تأمین و عرضه گوشت مرغ، گوشت گرم گوساله و تخم مرغ هیچ مشکلی نداریم اما در حوزه گوشت گرم گوسفندی مشکلاتی وجود دارد که بزودی حل و فصل خواهد شد. ورود ما به حوزه تأمین کالا با همکاری تأمین کنندگان صورت می گیرد.





منبع:

1403/02/22
14:36:16
5.0 / 5
304
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , كالا , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
دانلود عکس