رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

تصمیمات شورای شهر تهران در عرصه حمل و نقل

تصمیمات شورای شهر تهران در عرصه حمل و نقل

به گزارش دانلود عکس، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تلاش شورای شهر به شهروندان تهرانی گفت و یاد آور شد: شورای اسلامی شهر تهران، تصمیمات تأثیرگذار و انقلابی در عرصه حمل و نقل شهر اتخاذ می کند.


گزارش ایسنا، محمد آخوندی در دویست وسی پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود ضمن تسلیت فوت خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما حسین تبریزی اظهار داشت: نکته ای را ضروری است به مردم شریف تهران، ری و تجریش که به ما رای دادند عرض کنم و اینست که تلاش ما بر این بوده است که از روز اول همه توانمان را بگذاریم تا مشکلات شهر را به آن اندازه ای که امکان دارد و فرصت ها و منابع به ما اجازه می دهد؛ حل نماییم.
وی افزود: حتما قصور و تقصیر در انجام وظایف داریم و حتما می توانستیم بهتر از این عمل نماییم. اما واقعاً تلاش ما بر این بوده است که مشکلات شهر حل شود؛ نمونه اش در حوزه حمل و نقل است که شورای شهر ۳ سال پی درپی وقت گذاشته و تصمیم های انقلابی گرفته است و بودجه مناسبی را در این عرصه مصوب کردند. در کنار آن، شهرداری هم تلاش می کند که آن برنامه های مصوب شده در شورا را اجرا نماید. این یک نمونه از تلاش شورای شهر کوشیده است.
آخوندی اضافه کرد: ما بنای کار کردن داریم و کوشش برای حل مشکلات می نماییم. اگر مردم پیام های دیگری گاهی دریافت می کنند؛ باید بدانند که پیام کلی شورا نیست؛ چونکه ما دنبال اختلاف، حاشیه و … نیستیم. اما این اتفاقات اخیر هم طبیعت کار شورایی است و سفارش رئیس شورای شهر در هفته گذشته هم باید مورد توجه همه ما برای ادامه مسیر باشد که در سال پایانی، به نحو مطلوب خدمت به مردم را دنبال نماییم تا در انتها دوره، شرمنده مردم، خدا و رهبری عزیز نباشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اظهار داشت: اگر اتفاقاتی میوفتد و اشتباهی کردیم؛ توجیح نکنیم و اشتباهات را قبول نماییم. عده ای که در شورای شهر حرف هایی را زدند؛ چند موضع گرفتند. باید بگویم که بهتر است بیشتر از این مسائل را باز نکنیم تا مردم دلسرد و ناامید نشوند. بنده این قول را به سهم خودم به مردم می دهم تا روز آخر به وظایفمان عمل خواهیم کرد.
وی خطاب به پرسنل شهرداری تهران بیان نمود: شهرداری تهران پرسنلی دارد که کاری نیست از دست این افراد برنیاید. حتی وقتی مدیرانی را از بیرون شهرداری در شهرداری منصوب کردند؛ تذکرات لازم را به شهرداری دادم. گاهی از عضو شورای شهر حرف هایی را می شنوند که هیچ کاری در شهرداری انجام نشده است. ازاین رو ضروری است به پرسنل شهرداری بگویم نگران نباشند و این حرف ها تأثیری در کارهایشان نداشته باشد. بارها پرسنل گفتند که در حوزه ای ما وقت گذاشتیم؛ برنامه ریزی کردیم و خارج از وقت اداری آن سیاستی که شورای شهر مصوب کرده را سعی کردیم که سریعتر اجرا نماییم. اما چرا شما میکروفن روشن می کنید و می گویید هیچ کاری انجام نشده است؟!
آخوندی تصریح کرد: به سهم خود از پرسنل شهرداری عذرخواهی می کنم و باید بگویم که نگران نباشند و این صحبت ها در اراده شما تأثیری نداشته باشد؛ چونکه این نظر کلیت شورای شهر نیست. امیدوارم در سال پایانی شورای شهر و شهرداری خدمات بیشتری به مردم تهران عرضه کنند.




منبع:

1403/02/24
09:02:36
5.0 / 5
321
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
دانلود عکس