پیگیری برای نوسازی واحدهای فرسوده در خارج از بافت فرسوده تهران

پیگیری برای نوسازی واحدهای فرسوده در خارج از بافت فرسوده تهران

به گزارش دانلود عکس، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مدیریت شهری در حال شناسایی پلاک های ریزدانه فرسوده در سطح شهر برای اختصاص تسهیلات نوسازی است.



به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، ناصر امانی درباب وجود بافت های ریزدانه در سطح پایتخت، اظهارکرد: در مناطق ۷، ۸ و ۲۱ این ریزدانه ها وجود دارد و با توجه به این که بافت فرسوده محسوب نشدند، نتوانستند از تسهیلات و بسته های مشوق نوسازی برخوردار شوند.

وی افزود: در گذشته نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده انجام می شد اما در دوره پنجم مدیریت شهری این مساله به نوسازی بافت فرسوده تغییر کرد و طبیعتاً پلاک های فرسوده از تسهیلات محروم شدند.

امانی با اعلان اینکه شهرداری درحال برداشت این لکه های ریزدانه است، اظهار داشت: برمبنای آن چه شهرداری مطرح کرده قرار بر این است که ریزدانه ها در کمیسیون ماده پنج بررسی شوند و تسهیلات نوسازی بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلان اینکه اختصاص تسهیلات به واحدهای مسکونی فرسوده به تایید شورا نیاز ندارد، اظهار داشت: در این جهت حکم کمیسیون ماده پنج کفایت می کند. امیدواریم تا پایان این دوره اختصاص تسهیلات به پلاک های فرسوده به نتیجه برسد.




1403/03/12
10:51:47
5.0 / 5
233
تگهای خبر: شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دانلود عکس