معاون استاندار تهران خبر داد

رصد دستگاههای استان تهران برای اجرای مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات

رصد دستگاههای استان تهران برای اجرای مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات

به گزارش دانلود عکس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بر لزوم همکاری دستگاه ها، در اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات تصریح کرد و اظهار داشت: دستگاههای اجرایی استان در این عرصه به صورت دقیق رصد می شوند.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، قدرت الله شفیقی ضمن اشاره به اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات اظهار داشت: با عنایت به مصوبه هیأت وزیران و همینطور بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، در مورد حفظ پایداری شبکه سراسری برق و مصرف بهینه آن از امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه شاهد اجرایی شدن این مصوبه در تمامی دستگاههای اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی (موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری) استان تهران هستیم.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه مطابق قانون، مصوبه تغییر ساعت کاری از ساعت ۶ بامداد الی ۱۳ بعدازظهر، تا روز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، اظهار نمود: سفارش اکید استانداری تهران، بر مدیریت بهینه مصرف برق، به منظور تداوم خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان است، بنابراین از همه دستگاههای اجرایی می خواهیم ضمن اهتمام ویژه به این موضوع، اجرای مصوبه را به بهترین شکل ممکن در دستور کار داشته باشند.

لزوم خاموش کردن تمامی دستگاههای سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر
شفیقی همینطور بر ضرورت خاموش کردن تمامی دستگاههای سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر و تنظیم دمای محیط، تاکید کرد و اضافه کرد: طبق مصوبه، دستگاه ها باید به نحوی در مصرف برق مدیریت کنند که مصرف برق آنها در ساعات اداری ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه سال قبل و همینطور ۶۰ درصد مصرف هم بعد از ساعت اداری، نسبت به همان روز کاهش پیدا کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران افزود: در مورد موارد مطروحه در مصوبه ابلاغی، اعلام می نماییم که اجرای صحیح مصوبه به صورت دقیق توسط بازرسان شرکت توزیع برق رصد و گزارشات میدانی عرضه خواهد شد.




منبع:

1403/03/16
13:42:57
5.0 / 5
221
تگهای خبر: خدمات , شركت , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
دانلود عکس