رئیس مركز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خبر داد

شروع اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران در شورای شهر

شروع اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران در شورای شهر

دانلود عکس: رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از شروع اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران برای تصویب در شورای شهر تهران آگاهی داد.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، محمدعلی الفت پور با بیان این مطلب اظهار داشت: این مرکز با همکاری اداره کل امور مجامع و حسابرسی و بمنظور ساماندهی ماموریت ها و وظایف شهرداری تهران و در اجرای مفاد ماده هشتاد و چهارم (۸۴) قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ و اصلاحات بعدی آن، اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران را برای تصویب در شورای اسلامی شهر تهران شروع کرد.
وی ادامه داد: در این جهت با برگزاری جلسات گوناگون کارشناسی و بررسی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران، ضمن ساماندهی وظایف و ماموریت های شرکتها و حذف ماموریت های موازی، تا حالا اساسنامه (۱۰) شرکت نهایی و اساسنامه بقیه شرکتها نیز در شرف نهایی شدن است.
بگفته رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و بنابر مفاد بند پانزدهم (۱۵) ماده هشتادم (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱، این اساسنامه ها در قالب لایحه ای جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال می شود.
طبق گزارش سایت شهر، الفت پور در آخر اشاره کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری تلاش نموده است تا در قالب قوانین ملاک عمل ضمن بازبینی در مفاد اساسنامه ها، با واگذاری قسمتی از ماموریت ها و وظایف شهرداری به آنها، مفاد اساسنامه ها را در قالب ۲۰ ماده و ۳۹ تبصره با رویکرد چابک سازی شرکتها نهایی کند.



1403/03/20
09:52:19
5.0 / 5
227
تگهای خبر: شركت , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
دانلود عکس