در صحن علنی امروز شورای شهر؛

گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تأیید شد

گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تأیید شد

دانلود عکس: اعضای شورای اسلامی شهر تهران گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران را با اکثریت آراء به تأیید رساندند.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، احمد صادقی در دویست و چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با اعلان اینکه این سازمان کمترین بندهای توضیحی را در گزارشات حسابرسی دارد، اظهار داشت: بندهای موجود نیز یا درحال انجام و یا خارج از وظایف سازمان است.
صادقی با اعلان اینکه باید در مورد تعیین تکلیف دعاوی له و مقابل در ارتباط با حادثه ساختمان پلاسکو در مراجع قضایی اقدام و گزارش آن ارائه شود، اشاره کرد: البته این اقدام توسط سازمان مدیریت بحران انجام شده است.
وی افزود: باید تکلیف پولشویی سازمان ها مشخص شود تا مشمول مجموعه ها نشود و شماره گذاری املاک نیز توسط اداره کل مجامع صورت بگیرد تا این املاک تعیین تکلیف شوند.
صادقی با تکیه بر رعایت مفاد اساسنامه برمبنای بندهای تکلیفی گزارشات حسابرسی، اضافه کرد: سازمان مکلف است نسبت به ایجاد سیستم شماره گذاری مناسب اموال برای تمام دارایی های خود اقدام نماید و همین طور برمبنای ماده ۳۳ در امتداد عملیاتی شدن دستورالعمل اجرائی مبارزه با پولشویی زیرساخت های لازم را فراهم آورد.
علی نصیری مدیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز با حضور در صحن شورای شهر تهران با اعلان اینکه در بندهای تکلیفی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خیلی از موارد انجام شده و در گزارش سال ۱۴۰۲ وجود نخواهد داشت، اظهار داشت: در حادثه پلاسکو نیز احکامی تعیین و برای سازمان آتش نشانی و شهرداری جرایمی تعیین شد. سازمان مدیریت بحران کمترین جریمه را به میزان ۱۵۰ میلیون تومان داشت که اقدامات آن انجام شده و از حسابرسی سال ۱۴۰۲ خارج می شود.
وی ادامه داد: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ملک خاصی ندارد؛ اما تکلیف شماره گذاری املاک در سازمان املاک صورت خواهد گرفت. مدارک و اسناد اموالی که در دوره قبل و دوره ششم خریداری شده، وجود دارد و موارد بطورکامل مشخص است.
نصیری با اعلان اینکه جلسات با نظم بیشتری درحال تشکیل است، اشاره کرد: بازپس گیری پایگاه های مدیریت بحران صورت گرفت و مقاوم سازی پل ها و ایمن سازی گودها و تکمیل تجهیزات آواربرداری با حمایت این دوره از مدیریت شهری انجام شد.
وی با بیان این که در سال ۱۴۰۰ گزارش حسابرسی سازمان مطلوب و در سال ۱۴۰۱ منصفانه بود، اشاره کرد: پولشویی از سازمان ها و شرکتها فراتر است و باید در شهرداری تهران نرم افزارها تهیه و موارد بررسی شود و سازمان ها و شرکتها نمی توانند این اقدام را انجام دهند. ما دوره هایی در این خصوص برگزار کردیم اما تا زیرساخت ها در شهرداری فراهم نشود، نمی توانیم کاری انجام دهیم.
مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه با اشاره به سبب غیبت سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل اظهار داشت: ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفته و آرزوی سلامتی و بهبود هرچه زودتر برای ایشان داریم.
به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، نهایتاً گزارش حسابرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آراء موافق تأیید شد.



1403/03/21
10:29:58
5.0 / 5
202
تگهای خبر: خرید , سلامت , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
دانلود عکس