ایرانسل انتخاب اول کارجویان شناخته شد

ایرانسل انتخاب اول کارجویان شناخته شد

به گزارش دانلود عکس، در رده بندی شرکتهای رؤیایی صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، ایرانسل اول، همراه اول دوم و مبین نت سوم شدند.



به گزارش دانلود عکس به نقل از ایرانسل، برپایه گزارش «برترین برندهای کارفرمایی ایران» که با مشارکت متخصصان، مدیران و کارجویان کشور، توسط ایران تلنت، با هدف ایجاد تجربه شغلی مناسب و مشخص کردن ارزش ها و فرصت های رشد تهیه شده است، ایرانسل برند محبوب صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه شناخته شد.
«ایران تلنت» عصر دوشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۴ طی مراسمی که در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد، با حضور شرکتهای محبوب و برتر کشور، این گزارش را عرضه و از شرکتهای منتخب قدردانی نمود.
در این مراسم، نشان ویژه رویداد برند کارفرمایی، توسط مهندس محمد مهدی مجتهدی، معاون منابع انسانی ایرانسل، دریافت شد.

در این گزارش، برای شناسایی «برترین برندهای کارفرمایی ایران» بر مبنای پاسخ های متخصصان و کارجویان، برندهایی عرضه شدند که بهترین شرایط و تصویر ذهنی را در بازار کار بوجود آورده اند و بازخورد کارکنان و متخصصان در رابطه با تجربیات همکاریشان در ۱۷ سال گذشته، تحلیل شد تا مشخص شود کدام شرکت ها برند کارفرمایی قویتری را ساخته اند. علاوه بر آن، یک نظرسنجی عمومی از کارجویان انجام شد تا مشخص شود افراد هم اکنون ترجیح می دهند، با کدام برندهای کارفرمایی همکاری کنند.
کاربران در ثبت تجربیات کاری، برند کارفرمایی شرکت ها را در شش شاخص کلیدی «حقوق و مزایا»، «فرصت های ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصت های یادگیری و فرهنگ» و «ارزش های سازمانی» ارزیابی کردند.
بر این اساس، ایرانسل در شاخصهای ارزیابی تصویر ذهنی و محبوبیت سازمان ها در بازار کار، موفق شد در جایگاه برند محبوب صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه در سال ۱۴۰۴ قرار گیرد.
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، ایرانسل در رتبه اول شرکتهای رؤیایی در «صنعت فناوری ارتباطات و مخابرات و شبکه»، همراه اول در رتبه دوم و مبین نت در رتبه سوم قرار گرفته اند. شاتل و های وب هم رتبه های چهارم و پنجم را کسب کرده اند.
از نگاه «برنامه نویسان»، ایرانسل دومین برند رؤیایی و محبوب برای همکاری بحساب می آید. همینطور ایرانسل در نگاه متخصصان مارکتینگ و ارتباطات از نظر «برند کارفرمایی» در جایگاه دوم قرار گرفت.
در میان «متخصصان منابع انسانی»، «متخصصان مارکتینگ و ارتباطات» و «متخصصان حسابداری و مالی»، هم این برند توانست در جایگاه سومین «برند رؤیایی» قرار گیرد.
عنوان «رؤیای کارجویان (Top of Mind)»، نشان دهنده شرکت هایی است که افراد، علاقمند به کار در آن هستند. ایرانسل در بین شرکتهای مطرح ایرانی، به رتبه سوم محبوبیت در کل کشور رسیده است. ایرانسل همینطور در رتبه سوم بخش های «رؤیای مدیران» و «رؤیای کارشناسان» قرار گرفته است.
ایرانسل از نگاه متخصصان مالی و حسابداری در رتبه نهم شرکتهای فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، از نظر امتیاز برند کارفرمایی قرار دارد و برترین اپراتور تلفن همراه است.
همچنین در چشم انداز رقابتی صنعت فناوری ارتباطات، ایرانسل جایگاه ششم را در قسمت «بالاترین امتیاز برند کارفرمایی شرکتهای فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه» به دست آورده و برترین اپراتور تلفن همراه شده است.
۱۰ شرکت برتر این بخش به ترتیب عبارتند از: هوآوی اول، نهان مهسان آدینه دوم، مبین نت سوم، تأمین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین چهارم، نقش اول کیفیت پنجم، ایرانسل ششم، همراه کسب و کارهای هوشمند هفتم، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) هشتم، روان ارتباط عصر نهم و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل دهم.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بعنوان شرکتی نوآور در عرضه خدمات ارتباطی و دیجیتال، تلاش دارد تا با تشکیل محیطی حرفه ای، پویا و ارزش محور، علاوه بر عرضه خدمات به میلیونها مشترک، برای توسعه فردی و حرفه ای کارکنان خود هم نقش مؤثری ایفا کند.



منبع:

1404/03/09
14:04:05
5.0 / 5
29
تگهای خبر: خدمات , دیجیتال , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
لینک دوستان دانلود عكس
دانلود عکس