در پی اقدامی جدید؛
گوگل زیر ذره بین سازمان نظارت بر رقابت انگلیس قرار گرفت
سازمان نظارت بر رقابت انگلیس تصمیم دارد درباره تصمیم گوگل در خصوص متوقف کردن تبلیغات مبتنی بر ردیابی افراد تحقیقاتی انجام دهد چونکه امکان دارد چنین اقدامی غیر رقابتی باشد.
به گزارش دانلود عکس به نقل از تلگراف، گوگل هفته گذشته اعلام نمود از این پس فناوری تبلیغاتی که مبتنی بر رصد افراد در وبسایت های مختلف است را پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام به ایجاد موجی ضد این شرکت در صنعت تبلیغات منجر گردید. چونکه فناوری تبلیغاتی گوگل در میلیون ها وبسایت استفاده می شود. در همین راستا گروه MOW ( متشکل از ناشران اخبار و شرکتهای تبلیغاتی) در انگلیس نامه ای به سازمان رقابت و بازارهای این کشور نوشته و از اقدام گوگل برای محدود کردن ردیابی کاربران توسط تبلیغ کنندگان انتقاد کرده اند. این سازمان هم تصمیم دارد در اینباره تحقیقات گسترده ای انجام دهد. البته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس از ماه ژانویه تحقیقاتی درباره این شرکت را شروع کرد. در آن زمان گوگل اعلام نموده بود از سال آینده میلادی ردیابی افراد با کمک کوکی های طرف سوم را در مرورگر خود می بندد. گروه MOWاین اقدام را غیر رقابتی خوانده بود. حالا با گسترده تر شدن تحقیقات احتمالاً شواهد بیشتری از عملکرد ناعادلانه گوگل برای ارتقای کسب و کار خود مشاهده می شود.
منبع: دانلود عكس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب