معاون دانشجویی دانشگاه تهران خبر داد

مخالفت با اسكان دانشجویان كارشناسی در خوابگاه ها

مخالفت با اسكان دانشجویان كارشناسی در خوابگاه ها

دانلود عکس: معاون دانشجویی دانشگاه تهران از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا برای اسکان دانشجویان دوره کارشناسی در خوابگاههای دانشجویی آگاهی داد.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، دکتر سعید حبیبا در جلسه نشست عمومی دانشجویان با هیأت رئیسه دانشگاه تهران اظهار داشت: در این شرایط کرونائی متأسفانه ما از حضور دانشجویان در دانشگاه محروم شده ایم، ولی تلاش نموده ایم که در بحث آموزش و پژوهش خللی وارد نشود و آموزش را بصورت مجازی ارائه دادیم.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباب نحوه آموزش و ارائه خوابگاه برای نیم سال آتی اظهار داشت: در این خصوص دانشگاه ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و باتوجه به نشستی که حدود دو هفته قبل درباب واکسیناسیون دانشگاهیان با وزارت بهداشت داشتیم، عنوان شد که تا اختتام شهریور ماه حدود ۲ میلیون از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها واکسینه می شوند و احتمالاً واکسیناسیون تمامی دانشگاهیان تا اختتام پاییز ۱۴۰۰ طول خواهد کشید. پس با این شیوه قاعدتاً نمی توان تا اطمینان از دوره ایمنی، بلافاصله پس از اتمام واکسیناسیون به شرایط پیش از کرونا بازگشت و جهت حفظ سلامت دانشجویان، به احتمال زیاد نحوه آموزش در نیمسال آتی بصورت ترکیبی آموزشی و مجازی خواهد بود.
دکتر حبیبا اضافه کرد: در صورتی که واکسیناسیون دانشجویان تا اختتام شهریور ماه صورت گیرد امکان پذیرش حضوری دانشجویان خصوصاً مقاطع تحصیلات تکمیلی را خواهیم داشت، در غیر این صورت اولویت حضور با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که برای انجام پایان نامه و رساله خود نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه را دارند.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به موضوع نیاز به حضور دانشجویان برخی از رشته های خاص در دانشگاه جهت تصویب پروپزال اظهار داشت: این دانشجویان می توانند درخواست خوابگاه خودرا بعد از تأیید استاد راهنما توسط معاون آموزشی و یا معاون دانشجویی دانشکده و یا پردیس ارسال نمایند و بصورت موقت حداکثر تا یک ماه از خوابگاه استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، وی همین طور در پاسخ به موضوع ارائه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی اظهار داشت: تا این زمان ستاد ملی کرونا اجازه اسکان دانشجویان دوره کارشناسی را نداده است، ولی ما آمادگی داریم که دانشجویان کارشناسی که دارای دروس عملی و کارورزی در داخل آزمایشگاه های دانشگاه هستند را با برنامه ریزی اداره کل آموزش دانشگاه بصورت دوره های کوتاه مدت فشرده، حداکثر یک هفته، پذیرش نماییم ولی کما فی سابق به کارآموزی که دانشجویان بایستی دوره خودرا در مراکز بیرون دانشگاه بگذرانند، خوابگاه تعلق نمی گیرد.




منبع:

1400/04/11
15:35:18
5.0 / 5
1149
تگهای خبر: آموزش , ایمنی , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دانلود عکس