آغاز واکسیناسیون اساتید و کارمندان دانشگاه امیرکبیر از هفته آتی

آغاز واکسیناسیون اساتید و کارمندان دانشگاه امیرکبیر از هفته آتی

به گزارش دانلود عکس برنامه واکسیناسیون اعضای دانشگاه امیرکبیر، از اوایل هفته آتی شروع می شود.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، بنا به همکاریهای انجام شده از جانب مسؤلان دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز بهداشت شمال غرب تهران، از اوایل هفته آینده طبق برنامه زمانبندی شده، واکسیناسیون اعضای این دانشگاه صورت خواهد گرفت.
این برنامه واکسیناسیون بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، برای کلیه اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی و با شرط سنی برای خانواده های این افراد صورت خواهد گرفت.
برنامه زمانبندی دقیق واکسیناسیون این افراد بزودی اعلام و واکسیناسیون صرفاً بر مبنای برنامه صورت خواهد گرفت.
روز گذشته، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از فعال شدن سامانه واکسیناسیون برای کارکنان ستاد وزارت علوم و کلیه دانشگاه های کشور به منظور واکسینه کردن آنها ضد کرونا اطلاع داد.
بر این اساس، این امکان از روز دوازدهم مرداد ماه برای ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا مهیا شده است و همه اعضای هیأت علمی و کارکنان می توانند با رفتن به سامانه Vaccine.salamat.gov.ir ثبت نام و محل واکسیناسیون خویش را طبق محل سکونت یا محل کار استان و شهری که حضور دارند، انتخاب کنند.
تاکنون، اسامی و کد ملی حدود ۳۰ هزار نفر عضو هیأت علمی و حدود ۶۴ هزار نفر از کارکنان و کارشناسان اداری دانشگاه ها برای واکسیناسیون ارسال شده است.




منبع:

1400/05/15
12:59:55
5.0 / 5
1054
تگهای خبر: دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دانلود عکس