در گزارش دانلود عكس عنوان شد؛

بسته حمایتی صندوق نوآوری برای بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان

بسته حمایتی صندوق نوآوری برای بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان

به گزارش دانلود عکس معاون صندوق نوآوری با اشاره به اینکه ۶ بسته خدماتی برای صادرات محصولات دانش بنیان عرضه می نماییم، اظهار داشت: پذیرش هیات های تجاری برای تقویت صادرات محصولات دانش بنیان یکی از این خدمات است.



دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: صندوق نوآوری و شکوفایی بسته خدماتی متنوعی برای کمک به بین المللی شدن و تقویت صادرات شرکتهای دانش بنیان عرضه می کند.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: «ارائه خدمات توانمندسازی به شرکتهای دانش بنیان برای توسعه صادرات»، «حمایت بلاعوض از شرکت ها برای حضور در نمایشگاه های خارجی»، «حمایت از حضور شرکت ها در نمایشگاه های دائمی خارجی / پایگاه های صادراتی»، «پذیرش هیئت های تجاری برای تقویت صادرات محصولات دانش بنیان»، «حمایت بلاعوض برای دریافت استانداردهای صادراتی»، «حمایت بلاعوض برای ثبت اختراع در سایر کشورها»، «آموزش ها و مشاوره های صادراتی» همچون خدمات صندوق نوآوری در جهت صادرات هر چه بیشتر شرکتهای دانش بنیان هستند.
وی ضمن اشاره به یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: یکی از خدمات صندوق، اعزام و پذیرش هیات های تجاری است.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه کرد: صندوق از پذیرش هیات های تجاری خارجی متشکل از مقامات دولتی، مدیران صنایع و کسب وکارهای فناورانه و همینطور تجار و بازرگانان کشورهای هدف و بخصوص کشورهای همسایه و منطقه در ایران و مذاکره با شرکتهای دانش بنیان به صورت بلاعوض حمایت می کند.
به گفته معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق از حضور مشتریان خارجی در کشور که قصد خرید محصولات دانش بنیان ایرانی را دارند حمایت می کند تا زمینه ملاقات و مذاکره آنها با شرکتهای دانش بنیان فراهم گردد.
وی اضافه کرد: در پذیرش هیات های تجاری، ۹۰ درصد هزینه ها تا سقف سالانه ۶۰ میلیون تومان به ازای هر شرکت دانش بنیان از جانب صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت بلاعوض پرداخت می شود.
ملکی فر افزود: در سال ۹۸ بیشتر از یک میلیارد تومان و سال قبل نزدیک به ۳ میلیارد تومان هزینه کردیم تا مشتریان بالقوه خارجی به ایران بیایند، با دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان آشنا گردند و این محصولات را خریداری کنند.


منبع:

1400/05/22
21:55:10
5.0 / 5
1119
تگهای خبر: آموزش , خدمات , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دانلود عکس