معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی:

هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است

هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است

به گزارش دانلود عکس لرستان معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است.


دکتر علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که امروز ۲۱ مردادماه برگزار شد، اظهار نمود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجویان خارجی ارائه امکانات مجزا برای دانشجویان است، جدای درآمدزایی، جذب دانشجوی خارجی برای بحث امنیت ملی بسیار مهم می باشد، دانشجویان خارجی پس از جذب با آیین و فرهنگ کشور تربیت و پرورش می یابند و این به نفع کشور است.
وی اشاره کرد: هدف از جذب دانشجوی خارجی تأثیرگذاری بر افکار عمومی و تربیت دانشجو با ترازهای نظام انقلاب اسلامی است.
معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد: باتوجه به ظرفیت بروجرد تلاش داریم دانشجوی خارجی از کشورهای همسایه جذب نماییم، کلینیک دندانپزشکی واحد بروجرد یکی از کلینیک های بزرگ و پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است که ظرفیت جذب دانشجوی خارجی را دارد.
بروجردی افزود: ظرفیت مهم این است که دانشگاه آزاد اسلامی باید با تقویت حلقه ارتباط با صنعت وارد تولید شود و استعدادهای بزرگی داریم که باید به ثمر برسد، باید تلاش نماییم که شرکت های دانش بنیان تأسیس و تولید در کشور رونق بگیرد.
وی اظهار نمود: هنر تولید ثروت مهمست که دانشگاه باید نقش مهمی در این راستا داشته باشد، دانشگاه آزاد اسلامی باید از درآمدهای شهریه ای فراتر باشد و باید با تبدیل دانش نظریه به دانش عملی به سمت تولید ثروت برود.
این مسئول یکی از عوامل پیشرفت اقتصادی را جذب سرمایه های خارجی عنوان نمود و اضافه کرد: باید با جذب سرمایه خارجی توانمندی های اقتصادی کشورمان را بالا ببریم و فقر را در کشورمان ریشه کن نماییم.
گفتنی است، دکتر بروجردی و هیات همراه بعد از حضور در مراسم زیارت عاشورا از کلینیک دندانپزشکی و مرکز پزشکی خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بازدید کردند.



1400/05/23
11:11:30
5.0 / 5
1081
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دانلود عکس