نانودارویی برای پیشگیری و درمان بیماری های دامی وارد بازار شد

نانودارویی برای پیشگیری و درمان بیماری های دامی وارد بازار شد

به گزارش دانلود عکس محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید داروی نانویی حاوی نانوامولسیون A+D۳+E برای جلوگیری از بیماری در دام شدند.



به گزارش دانلود عکس به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، مهدی ناصری مسئول فنی و مدیر تحقیق و توسعه یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: یکی از محصولات این شرکت، نانوداروی تزریقی حاوی نانوامولسیون A+D۳+E است که دارای سه ویتامین مختلف بوده و با استفاده از فناوری ویژه ای توسعه یافته است. ذرات موجود در این داروی تزریق به محدود نانومتری رسیده و زمان اثرگذاری آن هم به شدت افزایش پیدا کرده به صورتی که با یک مرتبه تزریق زمان طولانی تری اثر دارو باقی می ماند.
وی با بیان اینکه، این دارو طی دو سال گذشته وارد بازار شده است، اظهار داشت: این ویتامین ها محلول در چربی هستند و ما توانسته ایم با فرمولاسیون نانویی این ویتامین ها را به صورت محلول در آب تولید نماییم که با کاهش دما مشکل انعقاد پیش نمی آید. با استفاده از نوعی پلیمر، این فرمولاسیون بگونه ای طراحی شده که بعد از تزریق به سرعت تأثیر روی دام شروع می شود و دوام طولانی تری هم خواهد داشت. از این ویتامین ها هم برای پیشگیری و هم درمان میتوان استفاده نمود.

1400/08/30
23:53:08
5.0 / 5
1359
تگهای خبر: شركت , طراحی , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دانلود عکس